Наукові конференції України, VI МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СУСПІЛЬНИХ ВІДНОСИН В УМОВАХ ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ» 2016 Р.

Розмір шрифту: 
Пропаганда та public relations: соціальні виміри взаємоперетворення понять
С.С. Багран

Остання редакція: 2017-06-14

Тези доповіді


У межах сучасної цивілізації вміле та цілеспрямоване маніпулювання поглядами, потребами, звичками і смаками мас є важливою складовою демократичного суспільства. Інтенсивне прагнення сучасної еліти використати пропаганду для вирішення проблем мирного часу та потяг до керування суспільною свідомістю можна вважати початком процесу злиття пропаганди з PR-ом. Це пов’язано з тим, що сучасні масові інформаційні потоки і масова культура створили новий феномен «масової людини», яка посунула індивідуалізм особистості. Саме через концентрацію уваги до «масової» свідомості має відбутись постановка даної проблеми на суто науковій основі, яка дасть можливість простежити поступове перетворення пропаганди в Public relations.

На основі вивчення та аналізу літератури за темою дослідження можна стверджувати, що питання злиття пропаганди з Public relations у сучасному вимірі залишається малодослідженим. Серед важливих світових здобутків, присвячених розгляду даного питання, можна згадати, зокрема, праці французького філософа і соціолога Ж.Еллюля [3], австро-американського піонера в галузі зв'язків з громадськістю та пропаганди Е.Бернейза [1,2], американського есеїста У.Ліппмана [4] та деякі інші.


Full Text: PDF