Наукові конференції України, VI МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СУСПІЛЬНИХ ВІДНОСИН В УМОВАХ ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ» 2016 Р.

Розмір шрифту: 
Правова основа електронного документообігу в системі управління організацією
Б.І. Гамерський

Остання редакція: 2017-06-18

Тези доповіді


Управління будь-якою організацією здійснюється шляхом документального оформлення прийнятих рішень та їх виконання. Офіційні документи також грають істотну роль в організації комунікацій між підприємствами. Ці явища тісно пов'язані з поняттям «діловодство» (документальне забезпечення діяльності). Процес організації діловодства в будь-якій компанії – це забезпечення необхідних умов для створення офіційних документів і роботи з ними.

В організаціях, де запроваджено електронний документообіг і використовується система управління документообігом, документ є основою управління. Немає просто наказів, рішень чи доручень – є документи, які їх містять. Тобто практично управління організацією та всередині неї здійснюється безпосередньо через документи. Як наслідок, багато завдань, які виконуються співробітниками, прив'язані до документів.


Full Text: PDF