Наукові конференції України, VII Міжнародна конференція «Правове регулювання суспільних відносин в умовах демократизації Української держави» 2017 р.

Розмір шрифту: 
Ділова репутація суб’єктів господарювання: поняття та прийоми захисту
О.В. Очеретяна

Остання редакція: 2017-06-03

Тези доповіді


Конкуренція є головним елементом ринкової економіки. Вона спонукає підприємців до самовдосконалення та боротьби за ринок збуту. Однак, якщо інструментами суперництва стають будь-які неправомірні дії, то це трактується як недобросовісна конкуренція. У Законі «Про захист від недобросовісної конкуренції» визначено три види правопорушень. Одним з них є неправомірне використання ділової репутації суб’єкта господарювання [1].

Ділова репутація, як поняття, виникла ще у XV ст. і до сьогодні зберегла своє значення. Вона вважається одним із найбільш важливих нематеріальних активів підприємства.


Full Text: PDF